Roshni’s Fashion houdt vol dat u een erg tevreden klant bent. We willen dat u hier volledig tevreden bent over uw online aankoop. Voordat we verzenden, controleren we elk detail van het product voor u. Zorg ervoor dat de bijbehorende accessoires worden meegeleverd. Onze QC-afdeling inspecteert de producten die u hebt besteld correct werkt voordat ze worden ingepakt en naar u worden verzonden. Dit is een aanvulling op de normale kwaliteitscontroles die alle goederen in de fabriekslijn hebben doorstaan.

Maar in sommige gevallen kan een klant een item terug willen sturen. Lees voordat u artikelen aan ons retourneert onze oprechte instructies hieronder. We zullen het waarderen dat u zorgvuldig leest over ons terugkeerbeleid en ervoor zorgt dat aan alle criteria wordt voldaan voordat u items naar ons terugstuurt.

Annuleringsbeleid

Annuleringen van bestellingen
Roshni’s Fashion weten dat het bestellen van een jurk voor uw speciale gelegenheid is een belangrijke onderneming. Daarom accepteren wij het annuleringsverzoek van de bestelling van onze klanten. Raadpleeg onze annuleringsvoorwaarden hieronder voor meer informatie.

Ons annuleringsbeleid
1. Bestellingen geannuleerd binnen 1 dagen na bevestiging van de betaling komen in aanmerking voor een volledige terugbetaling. 
2. Bestellingen geannuleerd 2 dagen na bevestiging van betaling komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling bestaande uit de volledige verzendkosten en 70% van de aankoopprijs van het product. 
3. Bestellingen geannuleerd 3 dagen nadat de betaling is bevestigd, komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling bestaande uit de volledige verzendkosten en 50% van de aankoopprijs van het product. 
4. Na 3 bevestigde dagen van betaling, kan uw bestelling NIET meer geannuleerd worden. We kunnen alleen de volledige verzendkosten terugbetalen!
Houd er rekening mee dat al onze jurken zijn nieuw op maat gemaakt om te bestellen, en zodra het productieproces is begonnen, kunnen de materialen niet worden hergebruikt.

acties producten Tijd Frames Terugbetaald bedrag
Product prijs Transportkosten
annulering Aangepaste jurken binnen 24 uur na orderbevestiging Volledige restutitie
binnen 48 uur van orderbevestiging 70% 100%
binnen 72 uur na orderbevestiging 50% 100%
Standaard jurken binnen 24 uur na orderbevestiging Volledige restutitie
binnen 48 uur na orderbevestiging 70% 100%
binnen 72 uur na orderbevestiging 50% 100%
In-voorraad jurken voordat item wordt verzonden Volledige restutitie

Opmerking: nadat 72 uur na betaling is bevestigd, kan uw bestelling NIET meer worden geannuleerd. We kunnen alleen de volledige verzendkosten terugbetalen!

TERUGSTUURBELEID

Terugkeren voor vervanging of restitutie
Wanneer het pakket is gearriveerd, moedigen we u oprecht aan om het / ze zo snel mogelijk te proberen zonder de tags te verwijderen, aan te passen of te wassen. Als u van plan bent om jurken of accessoires te retourneren of om te ruilen, zorg er dan voor dat ze zich in hun originele staat bevinden als volgt:

ongedragen / ongewijzigd / ongewassen / geurloos 
hebben originele labels bevestigd in originele posities 
in perfecte staat 
, geen vlekken, scheuren, geuren of schade van welke aard dan ook 
worden teruggestuurd met alle accessoires zoals sjaal en riemen

Defecte, beschadigde of misshipped items 
Controleer alstublieft de inhoud van het pakket voordat u ondertekent. U kunt een teruggave krijgen van de volledige aankoopprijs plus verzendkosten voor defecte, beschadigde of verkeerd verzonden artikelen. Als uw artikelen tijdens de levering zijn beschadigd, raden we u aan om foto’s of video’s te maken en een documentatie van het bewijs van beschadiging van de bezorger te ontvangen. Kwaliteitsproblemen kunnen worden gedefinieerd als overduidelijke kwaliteitsgebreken, gevolgd door het ontbreken van maatwerkvereisten en afwijkende afmetingen van de geposteerde groottecriteria.

Maatregelen bij het aanpassen of aanpassen
Alvorens een jurk te bestellen, verzoeken wij u vriendelijk om ons de exacte maat te geven. De voltooide jurk kan ongeveer één inch in beide richtingen van de opgegeven maten variëren. Neem voor het geschil over de afmeting van de afmetingen enkele foto’s van de koopwaar door deze op de grond te leggen en plaats een liniaal om het probleem te meten. U dient de foto’s in bij after-sales@dressilyme.com en we hebben het aangewezen personeel om het geschil te beslechten en binnen 24 uur een antwoord te bieden.

Jurk is niet de maat die u hebt besteld
Als de maat van de jurk verschilt van de specificaties die u met meer dan een inch hebt besteld, raden wij u van harte aan een lokale kleermaker te zoeken om aanpassingen te doen. Al onze jurken (met uitzondering van kant-en-klare jurken) zijn nieuw gemaakt door onze naaisters. Er is mogelijk een kleine fout in de grootte van één inch voor het handwerk. Alstublieft vriendelijk vergeven.

Jurk is de aangepaste maat die u hebt besteld, maar past niet.
Gezien de uniekheid van het product in het geval van Custom Made, kunnen jurken volgens de specificaties die u hebt besteld niet worden geretourneerd of geruild. Maar we hechten een stof in de naden van je jurk, je kunt kleine aanpassingen aanbrengen bij een lokale kleermaker waarvan we de kosten niet zullen dekken. Let op: als uw bestellingsspecificaties te veel afwijken van het uiteindelijke maataanvraag, is het niet mogelijk om de grootte te wijzigen.

Als u zeker weet dat u een jurk krijgt die niet is afgestemd op de specificatie van uw bestelling, maak dan een paar foto’s van de koopwaar door deze op de grond te leggen en plaats een liniaal om het probleem te meten. U dient de foto’s in bij after-sales@vikashmode.nl en we hebben het aangewezen personeel om het geschil te beslechten en binnen 24 uur een antwoord te bieden. Wij zullen u helpen om het probleem snel op te lossen.

Kleur komt niet overeen
Er is een klein kleurverschil van dezelfde kleur voor de verschillende stoffen. Sommige soorten stoffen zullen een ander kleureffect vertonen wanneer u het vanuit verschillende hoeken onder ander licht controleert, zoals taffeta. Verschillende monitoren tonen ook het verschillende kleureffect van de werkelijke kleur van de jurken. Het lichte kleurverschil tussen de jurk en de kleur op de monitor is niet de kleur defect of verkeerde levering. Als u echter bevestigt dat u een jurk in verkeerde kleur ontvangt; stuur alstublieft een e-mail naar after-sales@vikashmode.nl . Wij zullen je helpen.

Retourproces
We accepteren geen retour of ruil zonder rationele redenen. Retouren moeten binnen 5 dagen worden geregeld. We bieden alleen restitutie van producten die zijn overgelopen of per ongeluk zijn verzonden. We konden geen retouren accepteren op de volgende voorwaarde: 
a. Speciale bestellingen – jurken en andere items die speciaal voor u zijn gemaakt of besteld volgens de stijl (aangepast ontwerp), aangepaste kleur (geen afbeeldingskleur) en persoonlijke grootte (aangepast formaat) die u nodig hebt. 
b. Speciale items – jurken en andere items in de uitverkoop of prijs verlaagd en niet op voorraad. 
c. Verkeerde maat & Verkeerde kleur & Verkeerde stijl & Ontevreden opgemaakte stijl – We hebben geen controle en aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor de maat / kleur / stijl die u voor uw artikelen selecteert.

Stap één: Ontvang een Return Authorization-nummer.
Beëindig en stuur een retourverzoek naar de mailbox van de klantenservice binnen 5 dagen nadat u het pakket hebt ontvangen. Het moet een uitleg en foto’s bevatten die de reden voor de terugkeer documenteren. Retourzendingen worden niet geaccepteerd zonder voorafgaande toestemming van de klantenservice. Zodra de klantenservice uw verzoek goedkeurt, wordt het retourauthorisatienummer in de bevestigingsemail gevoegd; Pakketten zonder retourautorisatienummer worden GEWEIGERD en worden niet terugbetaald of geruild.

Stap twee: Inspecteer goederen
Alle geretourneerde of geruilde artikelen moeten: 
ongedragen / ongewijzigd / ongewassen / geurloos 
zijn, originele labels bevestigd hebben in originele posities 
, in perfecte staat 
zijn, geen vlekken, scheuren, geuren of schade van welke aard dan ook hebben, 
worden teruggestuurd met alle accessoires inclusief shawl en riemen

Stap drie: Ship merchandise to DressilyMe Warehouse
Zorg ervoor dat het artikel binnen 5 dagen na ontvangst van het Return Authorization Number kan worden verzonden, of we behouden ons het recht voor om de retourzending te weigeren. Plaats uw Return Authorization-nummer duidelijk op de buitenkant van het pakket. Stuur alsjeblieft items en bied ons het trackingnummer en de trackingwebsite aan binnen 5 dagen vanaf het moment dat je het Return Authorization Number van ons ontvangt, of we accepteren geen retour en terugbetaling na 5 dagen. Stuur uw pakket naar:

Geadresseerde: Roshni’s Fashion 
Adres: Hobbemastraat 267
Plaats: Den Haag
Land: Nederland
Postcode: 2526 JM
Telefoon: (+31) 070 – 388.55.77

Roshni’s fashion accepteert alleen prepaid-pakketten. Wij accepteren geen COD Als het een fout is die door ons is gemaakt, dan krijgt u de retourzending vergoed. 
Als de jurken niet in hun oorspronkelijke staat zijn, kunnen we hogere verwerkingskosten in rekening brengen om onze verliezen te dekken. Je bestelling wordt mogelijk niet terugbetaald als de jurken niet meer kunnen worden doorverkocht! 
Gebruik aub post in plaats van expreslevering om de artikelen te retourneren om uw verzendkosten te besparen en om belasting in onze zijde te voorkomen.

Stap vier: Krediet of omruiling
Zodra we uw artikel hebben ontvangen, wordt uw retour binnen 3 tot 5 werkdagen verwerkt. Na onze bevestiging van uw terugkeer, kunt u maximaal twee facturatiecycli toestaan ​​(minder dan 30 dagen) om deze bij te boeken in uw account. Artikelen die in onaanvaardbare staat worden geretourneerd, worden niet als restitutie verwerkt en kunnen niet naar u worden teruggestuurd.

V & A

Vraag: Als het jurkje dat u in standaardformaat bestelt niet voor u is, wat kunt u dan doen? 
Al onze jurken (met uitzondering van kant-en-klare jurken) zijn nieuw op maat gemaakt door onze kleermakers volgens het bestelverzoek van onze klanten. Mogelijk is er binnen 3 cm een ​​kleine fout voor het handwerk. Iedereen heeft een andere figuurfunctie. Soms kan de jurk in standaardformaat die je van ons hebt gekregen, misschien niet zo goed voor je passen. Om ervoor te zorgen dat je jurk perfect bij je past, laten onze naaisters speciaal de extra stoffen ongeveer 3 cm lang achter in de linker- en rechternaden van de jurk om een ​​kleine wijziging in de maat van de jurk mogelijk te maken. Als je jurk een beetje strak of groter is om te dragen, maak je dan alsjeblieft voorzichtig groter of neem je de jurk uit de naden in de jurk.

Vraag: Als de jurk die u bestelt een klein kleurverschil heeft, wat kunt u dan doen? 
Er is een klein kleurverschil van dezelfde kleur voor de verschillende stoffen. Sommige soorten stoffen zullen een ander kleureffect vertonen wanneer u het vanuit verschillende hoeken onder ander licht controleert, zoals taffeta. Verschillende monitoren tonen ook het verschillende kleureffect van de werkelijke kleur van de jurken. Het lichte kleurverschil tussen de jurk en de kleur op de monitor is niet de kleur defect of verkeerde levering. Als u echter bevestigt dat u een jurk in verkeerde kleur ontvangt; stuur alstublieft een e-mail naar after-sales@vikashmode.nl . Wij zullen je helpen.

Vraag: Als de jurk die u hebt besteld niet degene is waar u aan denkt, wat kunt u dan doen? 
Elke klant heeft een ander consumptieniveau. We konden er niet voor zorgen dat de jurk die op onze website wordt aangeboden aan elke klant zal voldoen. We kunnen er echter voor zorgen dat de kwaliteit van de jurken die op onze website worden verkocht, de beste kwaliteit heeft dan andere op hetzelfde prijsniveau. Dressilyme zorgt ervoor dat de jurk wordt klaargemaakt volgens de ITEMDETAILS die op onze website wordt getoond. Voordat u bestelt, controleert u alstublieft zorgvuldig de ITEMDETAILS op de advertentiepagina.

Vraag: Als de jurk die u bij ons besteld heeft, een ritssluitingprobleem heeft, wat kunt u dan doen? 
Voor de dikte van de jurken, kan de ritssluiting aan de jurk niet gemakkelijk voor u om het te sluiten, met name de onzichtbare rits. Als je het dichtrits, wees dan vriendelijk langzaam en voorzichtig. Als de rits voorradig is, trek dan alsjeblieft niet voorzichtig de rits omhoog. Trek de rits nu voorzichtig langzaam naar voren en naar achteren om de tanden van de rits aan te passen om het glad te maken. Als je hem stevig dichttrekt om hem kapot te maken, neem dan alsjeblieft de jurk mee in je lokale naaister om een ​​nieuwe rits in te ruilen voor de jurk.

Vraag: Als de kleding die u voor ons besteld heeft, wat vlekken heeft, wat kunt u dan doen? 
Alle jurken worden rechtstreeks vanuit ons magazijn verzonden. De jurken kunnen worden gemarkeerd met enkele vlekken en markeren tijdens het afstemmen. Je zou deze vlekken en vlekken kunnen wassen door een schonere was.

Vraag: Als u de door u bij ons bestelde kledingstijl niet leuk vindt, wat kunt u dan doen? 
Voordat je bestelt, raden we je aan naar je plaatselijke jurkenwinkel te gaan om een ​​aantal stijlen te proberen en een stijl te vinden die perfect bij je eigen figuur past. Vervolgens kunt u dezelfde of vergelijkbare stijl kiezen die op onze website wordt weergegeven. Met deze suggesties kunt u uw favoriete stijl kiezen die geschikt is voor uw eigen figuurfunctie.